loading...
amoo fun
آخرین ارسال های انجمن
pink-yas بازدید : 41 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

غضنفر یه خفاش میبینه میگه :  دهنشون سرویس 

گنجیشکا رو هم چادری کردن 

 

     دوستم زنگ زده خونمون مادر بزرگم گوشی رو برداشته
 

در حالیکه گوشی دم دهنشه از من میپرسه بگم هستی یا نیستی؟!!!

من ...

مادربزرگمم همچنان منتظر جواب من!...

به اون دسته از کسایی که به پسرای ابرو برداشته فحش میدن 

باس گفت :

.

.

.

.

 با یه خانوم متشخص اینجوری حرف نمیزنن !!

 

يه سرى از دخترا به قدرى توشون پروتز و سيليکون به کار رفته

.

.

.

.که وقتی بميرن ، دهن طبيعت رو سرویس می کنن تا تجزيه شن … !!

یارو داشته گریه میکرده میگن چى شده؟

میگه پشیمونم کاش به حرف پدرم گوش کرده بودم

میگن مگه چی میگفت؟ میگه نمیدونم… گفتم که گوش نمیکردم!

مواد لازم برای درست کردن مردها
‏.
‏.
‏.
مواد خود را هدر ندهید مردها درست شدنی نیستن.

 

معلم: ۱۰ تاسیب داریم من ۹ تاشو میخورم ، چند تا سیب میمونه؟

بچه: همون یکی روهم بردار بخور بدبخت سیب نخورده !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 172
  • بازدید کلی : 7,039
  • کدهای اختصاصی


    چت روم

    ✿ کدهای زیبا ساز ✿


    چت روم

    ✿ کدهای زیبا ساز ✿



    چت روم

    ✿ کدهای زیبا ساز ✿


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    چت روم

    ✿ کدهای زیبا ساز ✿

    ساعت

    parandeh8888@gmail.com

    رفرش


    SongText.in